مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:052019-01-21بين الملل

اپوزیسیون سودان: اعتراضات تا برکناری عمر البشیر ادامه می یابد


اتحادیه مشاغل سودان و سه ائتلاف مخالف در این کشور امروز (دوشنبه) تعهد دادند، اعتراضات در این کشور تا زمان تحقق خواسته هایشان برای برکناری عمر البشیر، - اتحادیه مشاغل سودان و سه ائتلاف مخالف در این کشور امروز (دوشنبه) تعهد دادند، اعتراضات در این کشور تا زمان تحقق خواسته هایشان برای برکناری عمر البشیر، رییس جمهور این کشور ادامه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الیوم السابع، در بیانیه مشترک اتحادیه مشاغل سودان (اتحادیه مستقل شامل پزشکان، معلمان، مهندسین و اساتید دانشگاه ها) و ائتلاف ندای سودان ، توافق ملی و مجمع فدرال مخالفان آمده است: مساله ما دوستانه است، ما هرگز عصبانی و خسته نخواهیم شد حتی اگر برای سال ها تظاهرات کرده و راهپیمایی به راه بیندازیم، باز هم در خیابان ها خواهیم ماند و شعارهای خود را سر خواهیم داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما می دانیم که خارطوم و رهبران آن برای منحرف کردن مردان و زنان انقلابی از مسیرشان و بر هم زدن تجمع آنها و دور کردنشان از شیوه مسالمت آمیز اعتراضات و نیز ناکام گذاشتن درخواست های ویژه ما برای برکناری عمر البشیر و حاکمیتش تلاش می کنند.

این اتحادیه همچنین اعلام کرد که فردا (سه شنبه) یک راهپیمایی در منطقه الحاج یوسف در شهر بحری واقع در شمال استان خارطوم و دیگری در منطقه امبده در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپوزیسیون سودان: اعتراضات تا برکناری عمر البشیر ادامه می یابد

اپوزیسیون سودان: اعتراضات تا برکناری عمر البشیر ادامه می یابد