مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 12:402019-01-21اجتماعي

ری و پاکدشت دارای بیشترین واحد آلاینده در استان تهران


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به این که سند پنج ساله محیط زیست استان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران تصویب شده است، گفت : - بیشترین واحدهای آلاینده استان تهران در شهرستان پاکدشت و ری قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث کلانتری امروز در نشست خبری روز ملی هفته پاک با اشاره به این که وضعیت کیفی هوای تهران نسبت به سال گذشته بهتر شده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا امروز 32 روز هوای سالم نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و در همین بازه زمانی هوای پاک نیز شش روز افزایش داشته است.

همچنین امسال اولین سالی بود که دو روز پیاپی در تهران هوای پاک داشتیم.

وی ادامه داد: طی سال گذشته هوای تهران 77 روز ناسالم برای گروه های حساس و پنج روز ناسالم برای همه گروه ها بود اما طی امسال تا امروز هوای ناسالم برای گروه های حساس 50 روز بود و هیچ روزی هوای ناسالم برای همه گروه ها نداشتیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان این که ناپایداری های جوی و اقدامات انجام شده برای کاهش آلودگی هوای شهر باعث بهبود کیفیت هوا شده است، تصریح کرد: طی سال گذشته 11 جلسه شرایط اضطرار آلودگی هوا در استان تهران تشکیل شد اما امسال فقط یک جلسه داشتیم چرا که اقدامات بسیار خوبی از سال گذشته همزمان با ابلاغ قانون هوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ری و پاکدشت دارای بیشترین واحد آلاینده در استان تهران

ری و پاکدشت دارای بیشترین واحد آلاینده در استان تهران