مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 11:502019-01-21بين الملل

تشدید اعتصاب پزشکان سودانی و پیوستن داروخانه ها به اعتصاب در میان استقبال سرد مدارس


با ادامه اعتصاب مشاغل مختلف در سودان در اعتراض به اوضاع نابسامان اقتصادی و به رغم درخواست ها برای پیوستن به این حرکت، شبکه الجزیره از استقبال سرد مدارس در میان پیوستن داروخانه های سودان به اعتصاب خبر داد.

- تشدید اعتصاب پزشکان سودانی و پیوستن داروخانه ها در میان استقبال سرد مدارس با ادامه اعتصاب مشاغل مختلف در سودان در اعتراض به اوضاع نابسامان اقتصادی و به رغم درخواست ها برای پیوستن به این حرکت، شبکه الجزیره از استقبال سرد مدارس در میان پیوستن داروخانه های سودان به اعتصاب خبر داد.

همچنین سندیکای پزشکان این کشور نیز خواهان تشدید اعتصاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه الجزیره گزارش داد که به رغم درخوست برای پیوستن معلمان مدارس به اعتصاب سراسری سودان در روز یکشنبه استقبال سردی از سوی معلمان برخی مدارس صورت گرفت.

این شبکه از حضور معلمان و دانش آموزان مدارس در کلاس ها خبر داد این درحالی است که هفته گذشته بسیاری از والدین از فرستادن فرزندانشان به مدارس بیم داشتند.

به رغم پیوستن سایر کمیته های مشاغل در سودان به اعتصابات پس از کشته شدن پزشک سودانی و وجود برخی انتقادات و نگرانی ها، اداره آموزش و پرورش سودان بر حضور صبح یکشنبه معلمان در مدارس و اطمینان از ادامه روند تدریس و برگزاری امتحانات طبق برنامه قبلی تاکید کرد؛ تا جایی که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اعتصاب پزشکان سودانی و پیوستن داروخانه ها به اعتصاب در میان استقبال سرد مدارس

تشدید اعتصاب پزشکان سودانی و پیوستن داروخانه ها به اعتصاب در میان استقبال سرد مدارس