مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 11:212019-01-21پزشكي

شنا کردن باعث تقویت عضلات می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی انجمن جراحان ارتوپدی ایران، دکتر مسعود شایسته آذر اظهار داشت: درمانی کوتاه مدت درد را ساکت می کند، - متخصص ارتوپدی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در سال های گذشته پزشکان برای درمان کمردرد استراحت طولانی مدت تجویز می کردند، اما در حال حاضر می گویند 3 تا 5 روز استراحت درد کمر را کاهش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی انجمن جراحان ارتوپدی ایران، دکتر مسعود شایسته آذر اظهار داشت: درمانی کوتاه مدت درد را ساکت می کند، ولی برای جلوگیری از عود مجدد این بیماری نیاز به بازتوانی چند ماهه است که باید انجام گیرد.

وی افزود: بعد از استراحت، برنامه های بازتوانی برای تقویت عضلات ستون مهره ای کمری به منظور برداشتن فشار از روی ستون مهره و همچنین روش هایی که موجب تغییراتی در سبک زندگی می شود، در دستور کار این افراد قرار گیرد.

شایسته آذر افزود: اگر قرار است از بروز و شیوع کمردرد کاسته شود، باید برنامه هایی برای جامعه تدوین شود تا افراد از دهه دوم زندگی تمریناتی را برای تقویت عضلات اطراف ستون مهره در کنار کار های روز مره زندگی، انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنا کردن باعث تقویت عضلات می شود

شنا کردن باعث تقویت عضلات می شود