مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 11:152019-01-21سياسي

افتتاح صندوق قرض الحسنه در مسجد ثارالله


طی تفاهم نامه کمیته امداد استان تهران با مسجد ثارالله، صندوق قرض الحسنه با نام شهید مجید شهریاری افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین خجسته فاضل، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان تهران با اعلام این خبر گفت: طی تفاهم نامه منعقد شده با مسجد ثارالله شهرک والفجر، انتهای کارگر شمالی، صندوق قرض الحسنه شهید مجید شهریاری در این مسجد افتتاح شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در استان تهران سه هزار مسجد وجود دارد، یادآور شد: طبق هماهنگی های انجام شده با ائمه جماعت، دو هزار مسجد آمادگی خود را برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران اعلام کردند که مسجد ثارالله فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد.

خجسته فاضل با اشاره به اینکه در راستای هم افزایی و ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه باید از ظرفیت های موجود در جامعه برای خدمت به نیازمندان بهره ببریم، بیان کرد: هر مسجد می تواند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به نیازمندان محل همان مسجد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند.

همچنین حجت الاسلام سید مهدی حسینی امام جماعت مسجد ثارالله طی سخنانی بیان کرد: این مسجد در شهرک والفجر، انتهای کارگر جنوبی قرار دارد و صندوق قرض الحسنه شهید شهریاری با کمک 10 میلیون ریالی همسر وی افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح صندوق قرض الحسنه در مسجد ثارالله

افتتاح صندوق قرض الحسنه در مسجد ثارالله