مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 11:112019-01-21پزشكي

از 40 داروی جدید در دهه فجر رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرصالحی در مورد دارو های جدید بیماران گفت: در زمینه های مختلف دارویی اعم از داروی بیماران خاص و عمومی در دهه فجر، - رییس سازمان غذا و دارو از کمبود 21 قلم دارو در کشور خبر داد و گفت: در زمینه داروی بیماران خاص و عمومی در دهه فجر، 40 داروی جدید به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرصالحی در مورد دارو های جدید بیماران گفت: در زمینه های مختلف دارویی اعم از داروی بیماران خاص و عمومی در دهه فجر، 40 داروی جدید به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همچنین در بحث مواد اولیه نیز اقداماتی در دست انجام است به طوری که در بخش های مختلف دارویی، با این اقدام سعی خواهیم کرد در بحث دارو های خارجی که در بازار بوده، کاهش قیمتی محسوسی ایجاد شود.

رییس سازمان غذا و دارو تأکید کرد: در دارو های عمومی تا 30 درصد و دارو های بیماران خاص حداقل 40 درصد کاهش قیمت خواهیم داشت که البته در برخی موارد، این کاهش قیمت به 60 درصد نیز می رسد.

پیرصالحی درباره کمبود های دارویی اظهار داشت: قطعاً تحریم ها مشکلاتی ایجاد می کند به طوری که در حال حاضر با کمبود 21 قلم دارو مواجه هستیم، اما تمام دست اندرکاران صنعت دارویی کشور تلاش می کنند تا کمترین اختلاف ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 40 داروی جدید در دهه فجر رونمایی می شود

از 40 داروی جدید در دهه فجر رونمایی می شود