مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 10:102019-01-21اقتصادي

از سرمایه گذاری تا اشتغالزایی در معادن خراسان جنوبی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذاری پس از انقلاب در حوزه معدن 15 هزار و 969 میلیارد بوده است، در حالی که این رقم پیش از انقلاب 0.

- 5 میلیارد ریال بوده است.

داوود شهرکی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 578 معدن فعال در استان با ذخایر قطعی کشف شده بالغ بر 3700 میلیون تن فعال است، در حالی که ذخایر کشف شده در حوزه معدن قبل از انقلاب 2 میلیون تن بوده است.

وی با بیان اینکه این معادن برای 10 هزار و 923 نفر اشتغال ایجاد کرده اند، تصریح کرد: پیش از انقلاب 14 پروانه بهره برداری معدنی در استان صادر شده بود که پس از انقلاب به 560 فقره افزایش یافت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: سرمایه گذاری پس از انقلاب در حوزه معدن 15 هزار و 969 میلیارد بوده، در حالی که این رقم پیش از انقلاب 0.

5 میلیارد ریال بوده است.

شهرکی ادامه داد: طی امسال، 3605 درخواست ثبت محدوده، 39 پروانه اکتشاف، 20 گواهینامه کشف و 32 پروانه بهره برداری صادر شده است.

وی با اشاره به رتبه معادن استان در کشور، افزود: خراسان جنوبی از نظر تعداد معادن فعال، رتبه چهارم، از نظر ذخیره قطعی رتبه هفتم و از نظر اشتغال رتبه چهارم کشور را دارا است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه مجوزهای معدنی استان در کشور، خاطرنشان کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرمایه گذاری تا اشتغالزایی در معادن خراسان جنوبی

از سرمایه گذاری تا اشتغالزایی در معادن خراسان جنوبی