مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 09:402019-01-21بين الملل

ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به پایگاه های نظامی ایران در سوریه


ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر در راستای رویکردهای غاصبانه و جنگ طلبانه خود ادعا کرد که برخی اهداف مربوط به ایران و حزب الله را در سوریه مورد حمله قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نیویورک تایمز، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز مدعی شد که شروع به مورد حمله قرار دادن آن چه اهداف نظامی ایرانی در سوریه خوانده شده، کرده است و این یکی دیگر از نشانه های آشکار تمایل رژیم صهیونیستی پس از سال ها دشمنی برای اعلام کردن حملاتی به خصوص در این کشور(سوریه)است.

ارتش رژیم صهیونستی در بیانیه ای با اشاره به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مدعی شد: ما حمله به اهداف نیروهای قدس ایران در قلمرو سوریه را شروع کرده ایم.

به نیروهای مسلح سوری درباره آسیب رساندن به نیروها و یا قلمرو اسراییلی هشدار می دهیم .

این حملات در نزدیکی دمشق، پایتخت سوریه در محل تقابل رژیم صهوینیستی با موشک باران بر ارتفاعات جولان، یک هفته پس از آن که بنیامین نتانیاهو مدعی شد که نیروهای رژیم صهیونیستی انبار سلاح های ایرانی در سوریه را مورد حمله قرار داده اند، انجام شده است.

به ادعای این روزنامه، مقامات صهیونیست، پیش از این نیز حاملان سلاح و اهداف ایرانی را در سوریه مورد حمله قرار داده اند، اما اظهارات نتانیاهو در هفته پیش، با توجه به تغییر تاکتیک رژیم صهیونیستی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به پایگاه های نظامی ایران در سوریه

ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به پایگاه های نظامی ایران در سوریه