مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 09:312019-01-21اقتصادي

آخرین توضیحات معاون تامین اجتماعی درباره واریز بسته حمایتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانتشجو، رحیم اردلان درباه وضعیت واریز نقدی بسته های حمایتی به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار کرد: از روز شنبه 29 دی ماه، - آخرین توضیحات معاون تامین اجتماعی درباره واریز بسته حمایتی معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه پیگیری مشکل کسانی که مبالغ بسته حمایتی به حساب آن ها واریز نشده است، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانتشجو، رحیم اردلان درباه وضعیت واریز نقدی بسته های حمایتی به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار کرد: از روز شنبه 29 دی ماه، واریز به حساب سرپرست ان خانوار آغاز شده است و رقم واریزی 100 تا 300 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: البته میزان واریز ها به حساب افراد متفاوت است و تلاش شد تا با همکاری بانک های عامل، پرداخت ها تا پایان روز یکشنبه انجام شود که در این بخش نیز تمامی بانک ها به ویژه 7 بانک اصلی همکاری بیشتری داشتند.

اردلان در پاسخ به این سؤال که افرادی که نتواسته اند مبلغ بسته حمایتی خود را دریافت کنند به کجا مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: برای این کار باید منتظر اتمام پرداختی ها باشند و در صورتی که مبلغ بسته حمایتی به حساب آن ها واریز نشد از طریق سامانه ای که اعلام خواهد شد پیگیری کنند البته شماره تماس 1420 آماده پاسخ گویی به بیمه شدگان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین توضیحات معاون تامین اجتماعی درباره واریز بسته حمایتی

آخرین توضیحات معاون تامین اجتماعی درباره واریز بسته حمایتی