مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 09:252019-01-21بين الملل

نخست وزیر پاکستان امروز به قطر می رود


نخست وزیر پاکستان عصر امروز (دوشنبه) برای نخستین بار در راس هیئتی بلندپایه وارد دوحه می شود و قرار است با امیر قطر گفت وگو کند.

- نخست وزیر پاکستان عصر امروز (دوشنبه) برای نخستین بار در راس هیئتی بلندپایه وارد دوحه می شود و قرار است با امیر قطر گفت وگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری قنا قطر اعلام کرد، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر این کشور فردا سه شنبه در دفتر سلطنتی از عمران خان، نخست وزیر پاکستان استقبال خواهد کرد.

قرار است دو طرف درباره چشم انداز توسعه روابط همکاری دوجانبه در زمینه های مختلف و آخرین تحولات کنونی در سطح منطقه و بین الملل به بحث و بررسی بپردازند.

منابع دیپلماتیک در سفارت پاکستان در دوحه به روزنامه القدس العربی اعلام کردند، سفر رسمی عمران خان به دوحه با هیئتی متشکل از پنج یا شش وزیر یک روز طول خواهد کشید و گفت وگوهای دوجانبه با رهبران و مسؤولان قطر صورت خواهد گرفت و سپس نخست وزیر با پاکستانی های مقیم در دوحه در استادیوم الوکره دیدار می کند.

اخیرا امیر قطر پیامی شفاهی از نخست وزیر پاکستان درباره روابط دوجانبه و راه های حمایت و توسعه آن دریافت کرده بود.

شیخ عبدالله بن حمد آل ثانی، معاون امیر قطر در جریان استقبالش از شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان این پیام را تحویل گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر پاکستان امروز به قطر می رود

نخست وزیر پاکستان امروز به قطر می رود