مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 08:302019-01-21اقتصادي

تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین شهر تا دو سال آینده


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بزرگراه اردبیل – مشگین شهر به طول 86 کیلومتر تا آخر سال 99 تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

- علی یوسف زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر از سمت اردبیل 28 کیلومتر تا سه راهی صحرا این محور به بهره برداری رسیده و زیر ترافیک رفته است.

وی با بیان اینکه از سمت مشگین شهر نیز 15 کیلومتر تکمیل شده و در حال حاضر مورد بهره برداری قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: 43 کیلومتر وسط این پروژه در قرارداد موسسه عاشوراست که 5 کیلومتر آن امسال مورد بهره برداری قرار گرفت و حدود 35 کیلومتر باقیمانده نیز در قطعات مختلف با تکمیل ابنیه ها در حال ساخت است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: ما تلاش می کنیم تا در سال آینده این بزرگراه را تا ارباب کندی به شکل کامل به بهره برداری برسانیم و در مجموع بزرگراه اردبیل – مشگین شهر نیز تا آخر سال 99 تکمیل و راه اندازی خواهد شد.

یوسف زاده با بیان اینکه در یک سال گذشته افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه راه بستر تحول شگرف در توسعه راه های مواصلاتی و شریانی را فراهم کرده است، افزود: با تلاش و پیگیری های استاندار اردبیل و مدیر کل راه و شهرسازی استان هم در بودجه سالجاری و هم سال آینده توجه جدی به توسعه بزرگراه های استان انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین شهر تا دو سال آینده

تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین شهر تا دو سال آینده