مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 04:552019-01-21فرهنگي

جمال شورجه چرا در جلسه های شورای پروانه ساخت غایب بود؟


جمال شورجه درباره علت غیبتش در جلسه های شورای پروانه ساخت گفت: در این چند ماه درگیر پروژه ساخت فیلم سینمایی احمد بای در الجزایر بودم و اکنون حدود دو هفته است که بعد از پایان فیلم برداری به تهران آمده ام اما اعضای شورا از حضور من مطلع نشده بودند و .

- جمال شورجه درباره علت غیبتش در جلسه های شورای پروانه ساخت گفت: در این چند ماه درگیر پروژه ساخت فیلم سینمایی "احمد بای" در الجزایر بودم و اکنون حدود دو هفته است که بعد از پایان فیلم برداری به تهران آمده ام اما اعضای شورا از حضور من مطلع نشده بودند و به همین دلیل از جلسه ها خبر نداشتم.

جمال شورجه از اعضای شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی با توجه به اخباری که از جلسه های این شورا منتشر شده است، در چند جلسه حضور نداشته و به عنوان غایب از او نام برده شده است.

شورجه در گفت وگویی با ایسنا درباره علت این غیبت توضیح داد: در چند ماه اخیر به شدت مشغول ساخت یک فیلم سینمایی در الجزایر و سریال حضرت موسی (ع) بودم، به همین دلیل نتوانستم در جلسه ها حضور داشته باشم.

البته در این مدت هم چند جلسه به دلیل درگیر بودن اعضاء شورا در جشنواره فیلم فجر؛ جلسات تشکیل نشده بود.

او ادامه داد: با این حال حدود دو هفته است که پس از پایان فیلم برداری در الجزایر به تهران آمده ام ولی اعضای شورا از حضور من مطلع نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمال شورجه چرا در جلسه های شورای پروانه ساخت غایب بود؟

جمال شورجه چرا در جلسه های شورای پروانه ساخت غایب بود؟