مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 03:202019-01-20ورزشي

شعبانیان: برای بازی با والیبال امید ایران آماده هستیم


سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان تهران دیدار پایانی تیم خود در لیگ برتر والیبال بانوان را حساس دانست و گفت: برای اینکه قهرمان شویم باید امتیازات خوبی را به دست بیاوریم.

- میترا شعبانیان در گفت وگو با ایسنا به بازی برابر امید ایران در هفته پایانی لیگ برتر بانوان اشاره و بیان کرد: شاید این بازی سخت نباشد، اما به دلیل امتیازاتی که باید کسب کنیم حائز اهمیت است، چون با ذوب آهن وضعیت مان شبیه به هم است و در این مرحله پوئن شماری انجام می شود، باید به گونه ای بازی کنیم که بتوانیم امتیازات خوبی به دست بیاوریم تا قهرمان شویم.

ذوب آهن هم بازی مهمی با نامی نو دارد.

بعد از این دو هفته وضعیت قهرمان هم مشخص می شود.

او در ادامه به وضعیت آمادگی تیم خود اشاره کرد و گفت: دو نفر از بازیکنان اصلی مان در بازی هفته نهم برابر شهرداری سمنان مصدوم شدند.

تهمینه درگذنی از ناحیه مچ پا و فاطمه امینی هم از ناحیه زانو مصدوم هستند البته مصدومیت امینی جدی نیست و به بازی روز پنجشنبه می رسد، اما بقیه بازیکنان خوب و آماده هستند.

پیکان که اکنون با هشت پیروزی و 24 امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی قرار دارد در هفته پایانی لیگ که پنجشنبه، 4 بهمن ماه برگزار می شود برابر امید ایران به میدان می رود این تیم با توجه به اینکه ذوب آهن هم با هشت برد و 24 امتیاز و با معدل کمتر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبانیان: برای بازی با والیبال امید ایران آماده هستیم

شعبانیان: برای بازی با والیبال امید ایران آماده هستیم