مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 02:362019-01-20بين الملل

رودی جولیانی: ساخت برج ترامپ در مسکو در کل سال 2016 پیگیری شده بود


در ادامه تناقض های مربوط به پروژه ساخت برج ترامپ در مسکو، «رودی جولیانی» وکیل ترامپ اذعان کرد که ساخت این برج در سراسر سال 2016 در حال پیگیری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه با برنامه میت د پرس شبکه ان بی سی گفت: ترامپ در طول سال 2016 به دنبال یک توافق تجاری برای ساخت یک برج به نام خودش در مسکو بود.

رویترز نوشت؛ اظهارات روز یک شنبه جولیانی سوالات و ابهامات تازه ای را برای نمایندگان کنگره و تحقیقاتشان که به دنبال سرنخی از ارتباط ترامپ با روسیه هستند به وجود خواهد آورد.

جولیانی افزود: ممکن است ترامپ پیگیری پروژه را ادامه داده باشد و با مایکل کوهن وکیل شخصی اش صحبتهایی در این زمینه تا اواخر اکتبر یا ماه نوامبر 2016 کرده باشد، زمانی که ترامپ تقریبا نزدیک به پیروزی در مقابل هیلاری کلینتون رقیبش در انتخابات بود.

  براساس گزارش ای بی سی، پیش از این مایکل کوهن گفته بود که در ژانویه 2016(ماهها قبل از انتخابات) پروژه را رها کرده است اما دادستان ها می گویند که او حداقل تا ماه ژوئن 2016 روی این پروژه کار کرده است.

 کوهن به خاطر دروغ گفتن در این زمینه به نمایندگان کنگره از سوی دادگاه گناهکار شناخته شده و به حبس محکوم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودی جولیانی: ساخت برج ترامپ در مسکو در کل سال 2016 پیگیری شده بود

رودی جولیانی: ساخت برج ترامپ در مسکو در کل سال 2016 پیگیری شده بود