مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 16:502019-01-20اقتصادي

ممنوعیت خروج هر گونه دام زنده از چهارمحال و بختیاری تا اطلاع ثانوی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز در استان، گفت: بدون مجوز اداره کل دامپزشکی استان از خروج هر گونه دام زنده اعم از پیاده و سواره به هر مقصد و با هر نیت و برنامه توسط دستگاه های متولی تا اطلاع ثانوی ممانعت به عمل آید.

- عبدالرضا علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزیش قیمت گوشت قرمز در استان، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی اخلالگران اقتصادی و قاچاق دام زنده از طریق مرزهای کشور و پیش بینی کمبود در آینده و لزوم تنظیم بازار و جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل در تهیه مایحتاج مردم، مستند به قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مقتضی است دستگاه های اجرایی متولی بدون مجوز اداره کل دامپزشکی استان از خروج هر گونه دام زنده اعم از پیاده و سواره به هر مقصد و با هر نیت و برنامه تا اطلاع ثانوی ممانعت به عمل آورند.

وی فرمانده نیروی انتظامی استان، رییس پلیس راه استان، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، جهاد کشاورزی و معاون پشتیبانی امور دام استان را دستگاه های اجرایی مرتبط با این موضوع عنوان کرد.

علی محمدی با اشاره به وظیفه دادستانی در زمینه پیشگیری از وقوع بزه، اخلال در نظام اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: هر یک از مراجع مربوطه در صورت مشاهده این موارد، به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت خروج هر گونه دام زنده از چهارمحال و بختیاری تا اطلاع ثانوی

ممنوعیت خروج هر گونه دام زنده از چهارمحال و بختیاری تا اطلاع ثانوی