مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 14:502019-01-20سياسي

تصویب احکام ایمنی و مدیریت بحران برنامه توسعه شهرداری تهران


امروز اعضای شورای شهر تهران در آخرین روز بررسی برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری تهران احکام بخش ایمنی و مدیریت بحران را به طور کامل بررسی و تصویب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد که بند 5 (تدوین برنامه جامع مهارت سنجی آتش نشانان در سال نخست برنامه و اجرای آن از سال دوم برنامه) و بند 7 (تدوین برنامه جامع سنجش و ارتقای آمادگی و سلامت جسمی و روانی آتش نشانان در سال اول برنامه و اجرای آن از سال دوم برنامه به صورت مستمر)ماده 87 که طبق آن شهرداری موظف است با هدف ارتقاء توان پاسخگویی، چابک سازی و افزایش سرعت عمل امدادرسانی در محدوده شهر اقداماتی انجام داده دهد، حذف شود.

زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در مخالفت با این واکنش گفت: هر دو بند به دو موضوع متفاوتی اشاره می کند که در صورت حذف هرکدام، این موضوعات مغفول واقع خواهند ماند.

در نهایت اعضای شورای شهر تهران با اکثریت آرا به حذف این بندها رأی ندادند.

بعد از تصویب مواد 88،89؛90؛91،92، به پیشنهاد کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، 4ماده دیگر به برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری تهران اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب احکام ایمنی و مدیریت بحران برنامه توسعه شهرداری تهران

تصویب احکام ایمنی و مدیریت بحران برنامه توسعه شهرداری تهران