مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 14:302019-01-20سياسي

رسانه ها در اربعین سنگ تمام گذاشتند


استاندار ایلام از تلاش رسانه ها در انعکاس رویداد مهم پیاده روی اربعین تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم اختتامیه ی دومین سوگواره اربعین در آیینه ی رسانه، اظهار کرد: رسانه های استان در اربعین سنگ تمام گذاشتند و در دیگر زمینه ها در ارائه به موقع اطلاعات تلاش قابل تقدیری دارند.

وی با بیان این که متأسفانه برخی مدیران آن گونه که کار کرده اند، اطلاع رسانی نمی کنند، تصریح کرد: نتیجه ی چنین رویکردی این است که در برخی موارد عملکرد بسیار عالی داشتیم اما در ارزیابی ها این عملکردها دیده نمی شود.

استاندار ایلام گفت: اعتبارات ارزی خوبی در زمینه میادین مشترک نفتی و پتروشیمی دهلران جذب شده است و لازم است همه ی مدیران و روابط عمومی ها در ارتباط گرقتن با رسانه ها به درستی عملکرد خود را برای جامعه تبیین کنند که برای رسیدن به این هدف دستگاه ها لازم است که از مجموعه روابط عمومی و اطلاع رسانی قوی و قدرتمندی برخوردار باشند.

سلیمانی دشتکی گفت: برخی گزارش ها از جمله این که استان ایلام از لحاظ هزینه خانوار جزو 5 استان اول کشور است و در زمینه کسب و کار نیز جزوء 3 استان ضعیف کشور است ، غیرکارشناسی است و مشکل این گونه آمارها و گزارش ها، رسانه ها نیستند، بلکه مشکل از نحوه گزارش دهی دستگاه های اجرایی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در اربعین سنگ تمام گذاشتند

رسانه ها در اربعین سنگ تمام گذاشتند