مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 13:402019-01-20بين الملل

ادغام رنو و نیسان؛ درخواست جدید فرانسوی ها


دولت فرانسه با ارسال هیئتی از پاریس به توکیو اعلام کرده است که به دنبال ادغام دو شرکت رنوی فرانسه و نیسان موتورز ژاپن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نظر می رسد که دولت فرانسه با ارسال هیئتی از مدیران و مقامات ارشد شرکت خودروسازی رنو به توکیو، پایتخت ژاپن، سعی دارد که مقامات دولت این کشور را به ادغام دو شرکت رنو و نیسان موتورز متقاعد کرده و از آنها درخواست کند که به این پیشنهاد به طور جدی و اساسی فکر کنند.

رسانه های خبری ژاپنی در ماه نوامبر سال 2018 میلادی بود که اعلام کردند کارلوس گون، مدیر عامل رنو نیسان آلیانس را به اتهام فرار مالیاتی و تخلفات مالی گسترده دستگیر و بازداشت کرده و تحویل مقامات قضایی این کشور داده اند.

بر اساس گزارش ژاپن تایمز، همچنین دولت فرانسه از شرکت رنو و نیسان موتورز درخواست کرده است که هرچه سریع تر مدیرعامل رنو نیسان آلیانس و جایگزین کارلوس گون را معرفی و اعلام کنند.

این هیئت همچنین خطاب به مقامات ژاپنی و مدیران نیسان موتورز خاطرنشان کرده اند که این ادغام می تواند از طریق قرار گرفتن این دو شرکت تحت مالکیت و تصاحب یک هولدینگ واحد باشد.

قرارداد رنو نیسان آلیانس همچنین به مقامات شرکت رنوی فرانسه این اجازه را می دهد که مدیران نیسان موتورز را نیز تعیین، منصوب و اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام رنو و نیسان؛ درخواست جدید فرانسوی ها

ادغام رنو و نیسان؛ درخواست جدید فرانسوی ها