مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 13:212019-01-20سياسي

رییس تشکل های جهادی وزارت جهاد کشاورزی: 16 هزار تشکل جهادی کشاورزی در کشور فعال شد


رییس گروه های جهادی وزارت جهاد کشاورزی از فعالیت بیش از 16 هزار تشکل جهادی در کشور در بخش کشاورزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا طباطبایی نسب ظهر امروز در نشستی با اعضای گروه های جهادی استان سمنان اظهار داشت: دبیرخانه مجمع تشکل های جهادی کشور با سه هدف شناخت ، همگرایی و همدلی و تعامل میان گروه ها و تشکل های جهادی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های مختلف جهادی برای توسعه خدمات به جامعه استفاده شود، تصریح کرد: امروز برای حل مشکلات کشور باید دیدگاه جهادی در جامعه غالب شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به مهم ترین سیاست ها و اهداف تشکیل دبیرخانه تشکل های جهادی در این وزارتخانه تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی نیاز به وحدت همگرایی و همدلی و هم افزایی گروه های جهادی دارد و دبیرخانه تشکل های جهادی برای همین هدف در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شده است؛ چراکه اگر کنار هم نباشیم، نمی توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

طباطبایی نسب با تأکید بر اینکه نمی توان هر نوع کار و تلاشی را کار و تلاش جهادی نامید خاطرنشان کرد: کار جهادی تلاش در برابر تهاجم و نفوذ دشمن است و باید بدانیم که دشمن ممکن است از راه های مختلف مانند سیاست، فرهنگ، اقتصاد و مواردی از این دست قصد نفوذ و ضربه به جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس تشکل های جهادی وزارت جهاد کشاورزی: 16 هزار تشکل جهادی کشاورزی در کشور فعال شد

رییس تشکل های جهادی وزارت جهاد کشاورزی: 16 هزار تشکل جهادی کشاورزی در کشور فعال شد