مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 12:252019-01-20فناوري

درآمد آپ استور 88 درصد بیشتر از گوگل پلی استور


تازه ترین گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که درآمد فروشگاه اینترنتی اپ استور اپل در سال 2018 میلادی، 88 درصد بیشتر از درآمد بزرگترین رقیب آن گوگل پلی استور بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از بزرگترین رقابت های اینترنتی در جهان رقابتی است که میان دو غول تکنولوژی اپل به عنوان توسعه دهنده محصولات مبتنی بر سیستم عامل آی اواس و گوگل به عنوان توسعه دهنده محصولات مبتنی بر سیستم عامل اندروید برقرار شده است.

این دو شرکت بزرگ اپلیکیشن های مورد تایید خود را در فروشگاه های آنلاین و اینترنتی اختصاصی خود یعنی اپ استور و پلی استور قرار می دهند که هر ساله با استقبال بی نظیری از سوی کاربران محصولات مربوطه برخوردار می شود.

برخی از این اپلیکیشن ها به صورت رایگان و برخی دیگر که معمولا برای مخاطبان حرفه ای تر توسعه داده می شوند، پولی هستند.

بدین ترتیب اپل و گوگل از پلتفرم فروشگاه های آنلاین و اینترنتی برای ارائه و فروش اپلیکیشن و برنامه های موردنظر خود درآمدهای هنگفتی کسب کرده که در فصول و زمان بندی های مختلف همواره میزان متفاوتی را برای آنها به ارمغان می آورد.

حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده از سوی کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی sensor tower حاکی از آن است که درآمد فروشگاه اپ استور اپل در سال 2018 میلادی، 88 درصد بیشتر از درآمد بزرگتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد آپ استور 88 درصد بیشتر از گوگل پلی استور

درآمد آپ استور 88 درصد بیشتر از گوگل پلی استور