مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 12:012019-01-20اجتماعي

احداث بزرگترین باغ گردو گلستان در اراضی موقوفه مینودشت


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت با اشاره به نگاه جدید اداره کل اوقاف استان به بهره برداری علمی و کلان از موقوفات، گفت: بزرگترین باغ گردوی استان گلستان دراراضی شیبدار موقوفه مینودشت احداث می شود.

- جعفر ذوبی سرابی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به رویکردهای جدید اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان مبنی بر استفاده بهینه از موقوفات در جهت اجرای نیات واقفین، اظهار کرد: بر این اساس در شورای اداری اداره کل مصوب شده است که از زمین های زراعی موقوفه با طرح های نوین به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه نگاه علمی و مبتنی بر فناوری در حوزه بهره برداری از موقوفات یکی از رسالت های ما در اجرای امینانه نیات واقفین است، افزود: هرچه بتوانیم در مسیر علمی کردن فعالیت ها و بهره برداری بهینه از موقوفات تلاش بیشتری داشته باشیم توانسته ایم میزان بیشتری از نیت واقفان را اجرا و در حجم گسترده تری خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه دهیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت با تاکید بر اینکه در این راستا یکی از زمین های بزرگ موقوفه مینودشت به وسعت 6 هکتار اقدام به ایجاد باغ گردو خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: این زمین ها به دلیل شیبدار بودن برای کشاورزی مقرون به صرفه نیست در حالیکه در حوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین باغ گردو گلستان در اراضی موقوفه مینودشت

احداث بزرگترین باغ گردو گلستان در اراضی موقوفه مینودشت