مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 12:012019-01-20سياسي

زنگنه در صحن مجلس: معاون من در تغییر مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس دستی نداشته است


معاون وزیر نفت در روند تغییر مدیرعامل شرکت نفت خلیج فارس دستی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، بیژن نامدار زنگنه در نشست علنی امروز (یکشنبه 30 دی) مجلس شورای اسلامی در جریان طرح سوال احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان از خود درخصوص دلیل عمل خلاف قانون معاون وزیر نفت در عزل و نصب هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس توضیح داد: شرکت ستاره خلیج فارس طبق قانون تجارت می تواند هیات مدیره حقیقی یا حقوقی داشته باشد.

وزیر نفت دولت دوازدهم ادامه داد: براساس قانون این شرکت 5 عضو حقوقی دارد، دو عضو شستا، دو عضو صندوق بازنشستگی نفت و یک عضو از طرف شرکت ملی پالایش و پخش در هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس حضور دارند.

وی با بیان اینکه تغییری در ترکیب هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس صورت نگرفته است، بیان داشت: اما طبق قانون تجارت، هیات مدیره می تواند هر زمان که خواست مدیرعامل را تغییر و یا عزل کند، هیات مدیره بنابر این قانون با حضور سه عضو که اکثریت اعضا محسوب می شوند، مدیرعامل این شرکت را تغییر دادند و این تغییر در صورتجلسه ثبت شده است.

این عضو کابینه دولت روحانی بیان داشت: آقای سالک مطرح می کنند که چرا مجمع عمومی مدیرعامل را عزل نکرده است که باید گفت مجمع عمومی تنها برای تعیین مدیرعامل به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه در صحن مجلس: معاون من در تغییر مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس دستی نداشته است

زنگنه در صحن مجلس: معاون من در تغییر مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس دستی نداشته است