مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 11:512019-01-20بين الملل

چرایی حضور امیر قطر در اجلاس اقتصادی بیروت درسایه غیبت سران عرب


«تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر امروز بر خلاف دیگر سران کشورهای عربی مثل عربستان سعودی، شخصا در اجلاس توسعه اقتصادی، در بیروت حاضر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تمیم بن حمد آل ثانی امروز یکشنبه وارد فرودگاه بین المللی بیروت شد و میشل عون رییس جمهور لبنان به استقبال او رفت.

امیر قطر برای حضور در چهارمین اجلاس توسعه اقتصادی و اجتماعی عربی شرکت می کند؛ اجلاسی که بنا بر گزارش های رسانه ای، عربستان سعودی، امارات، کویت، بحرین، عُمان در سطح سران در آن حضور نیافته اند و تا صبح یکشنبه، تنها محمد ولد عبدالعزیز رییس جمهور موریتانی وارد بیروت شده است.

روز شنبه نیز رسانه های قطر از تماس تلفنی میشل عون با امیر قطر خبر دادند و افزودند که عون در این تماس تلفنی تأکید کرده که از حضور امیر قطر در این اجلاس استقبال می کند ( نیز از شرکت امیر قطر در اجلاس بیروت به عنوان فرصت طلایی یاد کرد و افزود که باید منتظر واکنش کشورهای عربی به شرکت امیر قطر به بیروت و نتایج این اجلاس و تصمیمات آن بمانیم.

* * * با وجود تلاش های امیر کویت و آمریکا برای حل اختلافات به وجود بین این کشورها اما بنا بر گفته خالد الجارالله معاون وزیر خارجه کویت این اختلافات همچنان به قوت خود باقی است و یک هفته قبل نیز آنتونی زینی مسئول وزارت خارجه آمریکا برای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی حضور امیر قطر در اجلاس اقتصادی بیروت درسایه غیبت سران عرب

چرایی حضور امیر قطر در اجلاس اقتصادی بیروت درسایه غیبت سران عرب