مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 11:512019-01-20بين الملل

سعودی ها 3 هزار و 273 بار آتش بس الحدیده را نقض کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یحیی سریع سخنگوی رسمی نیرو های مسلح یمن اعلام کرد نیرو های ائتلاف متجاوز به هیچ توافقی پایبند نیستند و از زمان برقراری آتش بس در الحدیده، - سخنگوی رسمی نیرو های مسلح یمن اعلام کرد از زمان برقراری آتش بس در الحدیده در غرب یمن، این توافق بیش از سه هزار بار نقض شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یحیی سریع سخنگوی رسمی نیرو های مسلح یمن اعلام کرد نیرو های ائتلاف متجاوز به هیچ توافقی پایبند نیستند و از زمان برقراری آتش بس در الحدیده، این توافق 3273 بار نقض شده است.

بر اساس خبرگزاری سبأ یمن، سخنگوی نیرو های مسلح یمن شنبه (دیروز) اعلام کرد فقط طی 48 ساعت گذشته، توافق آتش بس الحدیده 168 بار نقض شده است.

جنگنده های ائتلاف به حملات خود به شهر های الحدیده، الدریهمی و حیس ادامه داده اند و همچنین منازل مسکونی، مزارع و پایگاه های نظامی با بیش از 82 خمپاره هدف قرار گرفته است.

یحیی سریع در ادامه اعلام کرد جنگنده های ائتلاف (طی 48 ساعت گذشته) 32 حمله هوایی هفت حمله به الوازعیه در تعز، نه حمله به باقم، هفت حمله به البقع، یک حمله به مران، یک حمله به رازح، یک حمله به صعده، یک حمله به نَهِم، یک حمله به عِمران، یک حمله به حِجه و سه حمله به جوف- داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعودی ها 3 هزار و 273 بار آتش بس الحدیده را نقض کرده اند

سعودی ها 3 هزار و 273 بار آتش بس الحدیده را نقض کرده اند