مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 11:452019-01-20سياسي

فاصله میان واقعیت های جامعه و آمارهای نادرست منتشر شده


رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: نتایج اتخاذ شده از پیمایش سازمان بهزیستی نشان می دهد که ادراک ما از آسیب های اجتماعی در جامعه یک ادراک اغراق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقی رستم وندی در جمع خبرنگاران و درحاشیه یکصد و سیزدهمین جلسه شورای اجتماعی کشور اظهار کرد: جلسه امروز شورای اجتماعی بیشتر یک نشست علمی تخصصی محسوب می شود و با جلسات گذشته که مقداری سبقه اجرایی و مدیریتی داشت متفاوت بود و نتایج هم باید طی هفته های آینده و باگذشت زمان به تدریج منتشر شود.

وی ادامه داد: در این جلسه سازمان بهزیستی نتایج اولیه ی گزارش و کار پیمایشی که در حوزه ی آسیب های اجتماعی از 3-4 سال پیش زمینه آن را فراهم کرده بود، ارائه کرد و نکات استخراج شده از این گزارش نشان می داد که این کار پیمایشی با حضور 131 هزار نفر از ساکنان روستاها و شهرها در تمام کشور و به عنوان یک پیمایش ملی انجام شده است که کلید آن از سال 91-92 زده شده و امسال نیز به اتمام رسیده است.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور به نکات برداشته شده از این پیمایش اشاره کرد و گفت: ادراک ما از آسیب های اجتماعی در جامعه یک ادراک اغراق شده است و این بعضا به خاطر اطلاعات نادرستی که در فضای اجتماعی و رسانه ای منتشر می شود بوده و آن چیزی که در واقعیت جامعه وجود دارد با آمارهای نادرستی که منتشر می شود فاصله ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله میان واقعیت های جامعه و آمارهای نادرست منتشر شده

فاصله میان واقعیت های جامعه و آمارهای نادرست منتشر شده