مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 11:152019-01-20ورزشي

دلیل حواشی لیگ برتر والیبال از زبان رییس اسبق کمیته داوران


رییس اسبق کمیته داوران فدراسیون والیبال معتقد است که چیدمان داوران مسابقات لیگ برتر والیبال نیاز به دقت بیشتری دارد تا حواشی کمتری به وجود آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در این روزها به دلیل اشتباهات داوری در مسابقات با حواشی بسیار زیادی مواجه بوده تا جایی که برخی از تیم ها اعتراض خود را در قالب نامه های تهدید آمیز مبنی بر کناره گیری از لیگ برتر بخاطر اشتباهات تاثیرگذار داوری، به کمیته انضباطی ارائه دادند.

امیدوار حاتمی در گفت و گو با ایسنا، در این رابطه توضیح داد: در مسابقات خارجی و بین المللی نحوه اعتراض ها کاملا متفاوت با ایران است و این اعتراضات بدون هیچ بی احترامی و حرکت اضافی صورت می گیرد اما متاسفانه در کشور ما اینطور نیست.

در خارج از ایران والیبال خانواده ای است که همه اعضای آن به هم احترام می گذارند و کسی که در خصوص نظرات داوری از داور جواب می خواهد کاپیتان تیم است.

حتی کاپیتان هم برای اعتراض باید از داور اجازه بگیرد، اتفاقی که در کشورهایی با والیبال پیشرفته رخ می دهد.

رییس سابق کمیته داوران فدراسیون والیبال افزود: از نظر دیگر وقتی داوری اشتباه می کند باید اشتباه خود را بپذیرد و به دنبال توجیه اشتباهش نباشد، باید با رعایت اصول جوانمردی و حرفه ای گری اشتباه خود را بپذیرد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل حواشی لیگ برتر والیبال از زبان رییس اسبق کمیته داوران

دلیل حواشی لیگ برتر والیبال از زبان رییس اسبق کمیته داوران