مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 10:552019-01-20بين الملل

الشرق الاوسط بندهای بیانیه اجلاس اقتصادی بیروت را منتشر کرد


روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط بندهای بیانیه بیروت را که امروز در نشست اقتصادی سران عرب مورد بررسی قرار می گیرد، منتشر کرد.

- الشرق الاوسط بندهای "بیانیه اجلاس اقتصادی بیروت" را منتشر کرد روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط بندهای "بیانیه بیروت" را که امروز در نشست اقتصادی سران عرب مورد بررسی قرار می گیرد، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشرق الاوسط نوشت: در پیش نویس این بیانیه نسبت به وخامت بحران پناهجویان و آوارگان در کشورهای عربی و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی آن هشدار داده شده است.

رهبران عرب در این بیانیه بر لزوم همبستگی و همکاری تمامی طرف های بین المللی و نهادهای متخصص و صندوق های عربی برای کاهش مشکلات آوارگان تأکید کرده اند.

در این بیانیه بر لزوم جذب سرمایه گذاری های بیشتر عربی و بین المللی در کشورهای میزبان تأکید شده است.

در این بیانیه بر لزوم حمایت از پایداری مردم فلسطین در مقابله با تجاوزات مداوم اسراییل و نابودی اقتصادی و زیرساخت فلسطین توسط اسراییل تأکید و به مسؤولیت جهان عرب و اسلام در قبال قدس برای حفظ هویت عربی و اسلامی و مسیحی قدس شریف اشاره شده است.

در این بیانیه به اهمیت ارتقای سطح تکنولوژی و فناوری اشاره و تأکید شده که کشورهای عربی نباید از انقلاب ارتباطات و اطلاعاتی که کشورهای پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الشرق الاوسط بندهای بیانیه اجلاس اقتصادی بیروت را منتشر کرد

الشرق الاوسط بندهای بیانیه اجلاس اقتصادی بیروت را منتشر کرد