مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 10:252019-01-20سياسي

منفعت طلبی، دورکننده جامعه از تقوا و بندگی


مدرس حوزه علمیه قم با بیان این که نظام ارزش گذاری خداوند بر اساس و برمبنای تقواست، بر لزوم پرهیز از ملاک قرار دادن منفعت شخصی تأکید کرد و گفت: - وقتی جامعه به سمت منفعت طلبی سوق پیدا کند در آن جامعه نباید به دنبال تقوا و بندگی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید نواب موسوی در همایش فرهیختگان فرهنگی نیروی انتظامی لرستان با طرح این سؤال که چگونه مردم را ارزش گذاری می کنیم و چه قدر در نگاه خدا ارزش داریم، ادامه داد: خداوند متعال در قرآن به ما دستور می دهد القاب را کنار بگذارید چراکه همه شما از یک پدر و مادر خلق شدید و این که شمارا طایفه طایفه قرار دادم برای این است که همدیگر را بشناسید.

کرد و گفت: از نظر قرآن نظام ارزش گذاری خداوند بر اساس تقواست.

موسوی انتخاب های انسان را نشات گرفته از انگیزه های درونی دانست و یادآور شد: گاهی انتخاب ها بر اساس منفعت است این در حالی است که در نظام بندگی بین انسان و خدا کسی که فقط منفعت خود را در نظر بگیرد و به فکر دیگران نباشد عاقبت به خیر نخواهد شد.

مدرس حوزه علمیه قم با تأکید بر پرهیز از ملاک قرار دادن منفعت شخصی و عدم توجه به مردم، گفت: وقتی جامعه به سمت منفعت طلبی سوق پیدا کند در آن جامعه نباید به دنبال تقوا و بندگی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفعت طلبی، دورکننده جامعه از تقوا و بندگی

منفعت طلبی، دورکننده جامعه از تقوا و بندگی