مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 10:112019-01-20ورزشي

عاقبت حضور «یک شبه» در لیگ برتر فوتسال/ دومین سقوط متوالی پارسیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال هفته گذشته به پایان رسید و هشت تیم بالای جدول یعنی گیتی پسند، مس سونگون، فرش آرا، - عاقبت حضور یک شبه در لیگ برتر فوتسال/ دومین سقوط متوالی پارسیان تیم فوتسال پارسیان شهر قدس که با خرید امتیاز تیم های دیگر دو فصل متوالی در لیگ برتر فوتسال حضور داشت در هر دو فصل با کسب نتایج ضعیف سقوط کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال هفته گذشته به پایان رسید و هشت تیم بالای جدول یعنی گیتی پسند، مس سونگون، فرش آرا، حفاری، سن ایچ ساوه، شهروند ساری، سوهان محمد قم و مقاومت البرز راهی مرحله پلی آف شدند.

در انتهای جدول هم تیم شهرداری ساوه با 14 امتیاز قبل از اتمام لیگ سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده بود و تیم پارسیان هم با کسب تنها 22 امتیاز، سقوط کرد.

پارسیان همان تیمی است که سال گذشته از فرصت انصراف تیم دبیری تبریز برای شرکت در لیگ برتر استفاده کرد و با خرید امتیاز این باشگاه تبریزی، یک شبه لیگ برتری شد.

از همان ابتدا و با ساز و کاری که پارسیان برای حضور در لیگ برتر در پیش گرفت، مشخص بود که این تیم میهمان یک ساله لیگ خواهد بود و به جای اصلی خود یعنی لیگ دسته اول بازخواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت حضور «یک شبه» در لیگ برتر فوتسال/ دومین سقوط متوالی پارسیان

عاقبت حضور «یک شبه» در لیگ برتر فوتسال/ دومین سقوط متوالی پارسیان