مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 09:302019-01-20بين الملل

حماس: تصمیم آمریکا برای قطع کمک هایش به فلسطین باج گیری سیاسی است


جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تصمیم آمریکا برای قطع کمک هایش به ملت فلسطین را باج گیری سیاسی خواند و اعلام کرد که این تصمیم رفتارها و نگرش های غیراخلاقی دولت آمریکا در تعامل با ملت فلسطین و مساله عادله فلسطین را به تصویر می کشد.

- جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تصمیم آمریکا برای قطع کمک هایش به ملت فلسطین را باج گیری سیاسی خواند و اعلام کرد که این تصمیم رفتارها و نگرش های غیراخلاقی دولت آمریکا در تعامل با ملت فلسطین و مساله عادله فلسطین را به تصویر می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فوزی برهوم سخنگوی حماس گفت که اینگونه تصمیمات در چارچوب طرح آمریکایی - صهیونیستی در زمینه حذف مساله فلسطین و اجرای معامله قرن صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماس از تمامی نهادهای حقوقی، بشردوست، بین المللی و مجامع جهانی خواست ضمن مخالفت با سیاست ها و فشارهای آمریکا و مقابله با رفتارهای نژادپرستانه این کشور در راستای حمایت از ملت فلسطین و آرمان های عادلانه این ملت تلاش کنند.

روزنامه عبری زبان اورشلیم پست به نقل از دیو هاردن، رییس سابق آژانس آمریکایی توسعه بین المللی در سرزمین های اشغالی فلسطین روز جمعه نوشت که این آژانس قصد متوقف کردن حمایت مالی پروژه های عمرانی در مناطق تحت حاکمیت تشکیلات خودگردان فلسطین را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: تصمیم آمریکا برای قطع کمک هایش به فلسطین باج گیری سیاسی است

حماس: تصمیم آمریکا برای قطع کمک هایش به فلسطین باج گیری سیاسی است