مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 08:212019-01-20سياسي

«شرم باد» پاسخ نیست خسارت برجام را با FATF ادامه ندهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای و معاون سیاسی وزیر امور خارجه همزمان با سه سالگی برجام در صفحه شخصی خود در توییتر به زبان انگلیسی نوشت: - دولتمردان بویژه تیم مذاکره کننده هسته ای پس از سه سالِ تقریبا هیچ! بهتر است به جای کنایه های توییتری و فانتزی بدون اصلاح مسیر زیان بار برجام تا فرصت جبران باقی است، به صورت واقعی جبران کنند و خسارت برجام را با FATF ادامه ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای و معاون سیاسی وزیر امور خارجه همزمان با سه سالگی برجام در صفحه شخصی خود در توییتر به زبان انگلیسی نوشت: امروز سومین سالگرد توافق هسته ای ایران است که نشان داد آمریکا چقدر غیرقابل اعتماد و اتکاناپذیر است.

یک رییس جمهوری امضا می کند، دیگری خارج می شود! از رییس جمهور ترامپ ممنونیم که این را نشان داد.

شرم باد! اشاره عراقچی به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در سه سالگی برجام ! همان گزاره ای است که بسیاری از صاحب نظران و دلسوزان نظام حتی قبل از توافق هسته ای بر آن تاکید داشته و تیم مذاکره کننده کشورمان را نسبت به بی تعهدی آمریکا و رویکردهای خصمانه اش علیه ملت ایران برحذر می داشتند، حتی رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر غیرقابل اعتماد بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شرم باد» پاسخ نیست خسارت برجام را با FATF ادامه ندهید

«شرم باد» پاسخ نیست خسارت برجام را با FATF ادامه ندهید