مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 06:412019-01-20سياسي

یادداشت/ سیدعبدلله متولیان گذشته پرافتخار؛ آینده پرامید


شیطان بزرگ و مثلث شرارت عبری، غربی، وهابی که در «فتنه دی ماه 96» و «تابستان داغ 97» از ملت ایران تودهنی خورده اند، تنها راه غلبه بر جمهوری اسلامی را در پیگیری استراتژی «فروپاشی از درون» و «جدایی مردم و تقابل آنان با حاکمیت» می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه جوان در یادداشتی نوشت: انقلاب اسلامی در 40 سال پیش نه تنها جزیره ثبات امریکایی ها را بی ثبات ساخته و بر حکمرانی و سلطه و استثمار بی واسطه امریکا در ایران پایان داد بلکه خیلی زود مشخص شد که انقلاب اسلامی بنا بر ماهیت ظلم ستیز ثبات و آرامش تفرعن امریکایی و نظام سلطه غرب را نیز بی ثبات ساخته است.

مردم ایران در انقلاب 1357 بساط طاغوت و در انقلاب 1358 بساط استکبار را برچیده و راه خود را به سمت پیشرفت و قله ها و جایگاهی که مستحق آن است آغاز کردند.

محمدرضا پهلوی با اجازه امریکا روی کار آمد، با حمایت امریکا حکومت کرد، با دخالت مستقیم امریکا کودتا کرد، با فرمان مستشاری امریکایی ها به تحقیر مردم و تضییع حقوق آنان پرداخت، زیر نظر سرویس جاسوسی امریکا و با ایجاد مخوف ترین سازمان جاسوسی (ساواک) مردم و مبارزان را شکنجه کرد، با هدایت و مدیریت امریکا ثروت و ظرفیت های اقتصادی ایران در مسیر مورد نظر شیطان بزرگ هزینه شد و با دستور امریکا (و به طمع کودتای دیگری از جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سیدعبدلله متولیان گذشته پرافتخار؛ آینده پرامید

یادداشت/ سیدعبدلله متولیان گذشته پرافتخار؛ آینده پرامید