مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 04:152019-01-20بين الملل

جزییات حضور سرزده اروپایی ها در دفتر عراقچی


اگرچه مقام های ایران طی چند هفته و ماه گذشته در پی اعلام اروپایی ها برای نهایی کردن ساز و کار اجرایی برجام و تأمین منافع اقتصادی کشورمان صبر پیشه و حتی تأکید کردند که برای حفظ این توافق معطل اروپایی ها نمی مانند و روی شرکای تجاری آسیایی خود هم حساب می .

- اگرچه مقام های ایران طی چند هفته و ماه گذشته در پی اعلام اروپایی ها برای نهایی کردن ساز و کار اجرایی برجام و تأمین منافع اقتصادی کشورمان صبر پیشه و حتی تأکید کردند که برای حفظ این توافق معطل اروپایی ها نمی مانند و روی شرکای تجاری آسیایی خود هم حساب می کنند اما ماجرا با حضور نابهنگام 6 دیپلمات اروپایی در وزارت خارجه شکل دیگری پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران در ادامه نوشت: 10 روز پیش بود که اتحادیه اروپا اعلام کرد بخشی از وزارت اطلاعات ایران و دو ایرانی به نام های سعید هاشمی مقدم به همراه اسدالله اسدی در فهرست تروریسم اتحادیه اروپا قرار گرفته اند؛ تصمیمی که برپایه ادعای چند کشور عضو این اتحادیه از جمله دانمارک، هلند و فرانسه گرفته شده بود که مدعی بودند ایران در عملیات ترور یا برنامه ریزی برای ترور مخالفانش در این کشورها نقش داشته است.

این رویداد در حالی رخ داد که منابع آگاه ایرانی همان موقع از برگزاری یک نشست محرمانه میان دیپلمات های اروپایی و ایرانی در وزارت خارجه ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حضور سرزده اروپایی ها در دفتر عراقچی

جزییات حضور سرزده اروپایی ها در دفتر عراقچی