مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 03:112019-01-19اقتصادي

آخرین تصمیمات مجلس برای تعیین تکلیف قیمت بنزین در سال 98


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مباحث و ابهامات مطرح شده پیرامون وضعیت قیمت بنزین در سال آینده، - عضو کمیسیون انرژی مجلس آخرین تصمیمات مجلس برای تعیین تکلیف قیمت بنزین در سال 98 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مباحث و ابهامات مطرح شده پیرامون وضعیت قیمت بنزین در سال آینده، گفت: با توجه به حساسیت موضوع قیمت بنزین، مقرر شد کمیته ویژه ای در کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی این موضوع تشکیل شود.

وی با تأکید بر اینکه هر گونه افزایش و یا تغییر در قیمت انواع سوخت نیازمند اخذ مصوبه مجلس است، اظهار داشت: تاکنون هیچ تصمیمی در دولت و مجلس برای افزایش قیمت سوخت اتخاذ نشده است و مردم نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، احیای کارت سوخت و برنامه دولت برای آن را رد نکرد و گفت: احیای کارت هوشمند سوخت همچنان در دستورکار دولت قرار دارد.

این امر موجب جلوگیری از هدر رفت سوخت و همین طور کاهش قاچاق بنزین و انواع دیگر سوخت ها از کشور می شود.

بختیار اضافه کرد: در کمیته ویژه ای که در کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی قیمت بنزین در تشکیل شده، جلساتی با کارشناسان مرکز پژوهش ها و نیز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تصمیمات مجلس برای تعیین تکلیف قیمت بنزین در سال 98

آخرین تصمیمات مجلس برای تعیین تکلیف قیمت بنزین در سال 98