مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 01:152019-01-19اقتصادي

تلویزیون برای تبلیغ مؤسسه های کنکور توجیهی ندارد


یک استاد ارتباطات با انتقاد از تبلیغات پرتعداد و ناسالم برخی موسسات کنکوری معتقد است که هیچ توجیهی مانند کمبود درآمد و بالا بودن هزینه ها برای صداوسیما وجود ندارد که با این حجم کنکور را تبلیغ کند.

- حجم گسترده و شیوه تبلیغات مؤسسات کنکوری در تلویزیون انتقادهای بی شماری را روانه این رسانه کرده است.

برخی منتقدان معتقدند که افزایش حجم تبلیغات در تلویزیون آن هم برای موسساتی خاص، امری غیراخلاقی است و عده ای دیگر هم از بی اعتبار بودن برخی موسسات که رادیو و تلویزیون آنها را معرفی و تبلیغ می کند، خبر می دهند.

اما در شرایطی که معاون سیما در تذکری خواستار کاهش 50 درصدی پخش این تبلیغات شده است و نامه انتقادی وزیر آموزش و پروش هم پایان پخش این تبلیغات را طلب می کند، به تازگی ویدئویی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است که راست یا دروغ از حضور یک کارشناس کنکور همزمان در دو شبکه به صورت زنده خبر می دهد! اما خبرنگار ایسنا در گفت وگویی با وحید عقیلی ـ استاد ارتباطات ـ این پرسش را مطرح کرده است که اتخاذ چنین رویکردی از سوی رسانه ملی تا چه اندازه چقدر مخرب خواه دبود؟ که وی در پاسخ به این پرسش این نکته را بیان کرد که تلویزیون و هیات نظارت از دیدگاه مدیریتی بهتر می داند چه رویه ای را پیش بگیرد تا به نفع جامعه، علم اندوزی و جوانان کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون برای تبلیغ مؤسسه های کنکور توجیهی ندارد

تلویزیون برای تبلیغ مؤسسه های کنکور توجیهی ندارد