مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 00:262019-01-19اقتصادي

ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی در کشت و صنعت مغان


شهرک صنعتی غیردولتی صنایع تبدیلی کشاورزی توسط شرکت کشت و صنعت مغان تأسیس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو شامگاه امروز در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: خریدار شرکت کشت و صنعت مغان در نظر دارد طی 4 سال آینده، 15 کارخانه صنایع تبدیلی در زمینه کشاورزی و دامپروری را در این مجموعه راه اندازی کند که طبق بررسی های به عمل آمده، اجرای این پروژه ها مصوب شده است.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه مسئله کمبود آب جهانی است، افزود: امسال استان ما با کمبود بارش مواجه شده و اکنون باید بیشترین فعالیت استان در حوزه پروژه های صنعتی باشد؛ چرا که آب کمتری مصرف خواهد شد و این مسئله موجب رونق اشتغال و اقتصاد استان می گردد.

وی افزود: با توجه به اینکه 28 درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند لازم است تا در حوزه اشتغال مردم روستاها برنامه ریزی منسجم و اساسی انجام و زمینه اشتغال پایدار را در روستاها فراهم کرده و این امر مانع مهاجرت روستاییان به شهرها شود.

بهنام جو تصریح کرد: توسعه استان در بخش های مختلف برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و برای اینکه بتوانیم استان را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی در کشت و صنعت مغان

ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی در کشت و صنعت مغان