مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 20:162019-01-19دانش

بسیج دانشجویی اراک از استاندار و مدیر دادگستری مرکزی برای حضور در میان مردم دعوت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اراک در ادامه پیگیری های خود برای بررسی وضعیت معیشت مردم در منطقه قنات ناصری این شهرستان، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اراک در نامه ای، از استاندار و مدیرکل دادگستری مرکزی جهت حضور در منطقه قنات ناصری و پیگیری مشکلات مردم دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اراک در ادامه پیگیری های خود برای بررسی وضعیت معیشت مردم در منطقه قنات ناصری این شهرستان، طی نامه های جداگانه ای از استاندار مرکزی و مدیرکل دادگستری این استان دعوت کرد تا برای حضور در جمع مردم منطقه و بررسی مشکلات آن، زمانی را اعلام کنند.

پیش از این، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اراک، دیدار مردمی رییس شورای اسلامی و شهردار اراک را با مردم این منطقه ترتیب داده بود.

در بخشی از این نامه آمده است: پیرو منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین رهبر انقلاب و تأکید وزیر کشور درخصوص ارتباط مستقیم و بدون واسطه و حضور در جمع مردم و رسیدگی به مشکلات ایشان، شورای مذکور در نظر دارد تا ضمن درخواست از مسئولان استان برای برپای این چنین جلساتی که مأمن و مکان آن مساجد سطح شهر است، از جنابعالی تقاضا داریم در این خصوص وقت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی اراک از استاندار و مدیر دادگستری مرکزی برای حضور در میان مردم دعوت کرد

بسیج دانشجویی اراک از استاندار و مدیر دادگستری مرکزی برای حضور در میان مردم دعوت کرد