مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 18:152019-01-19اقتصادي

ایجاد اشتغال پایدار در سال حمایت از کالای ایرانی


معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایجاد اشتغال پایدار در سال حمایت از کالای ایرانی را سیاست اصولی این ستاد برشمرد.

- معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایجاد اشتغال پایدار در سال حمایت از کالای ایرانی را سیاست اصولی این ستاد برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدمصطفی سیدهاشمی در آیین بهره برداری از اولین طرح آسمان (آیین نامه ی سرمایه گذاری و اشتغال نیروی انسانی) بنیاد برکت در استان تهران و افتتاح یک طرح توانمندسازی اقتصادی بنگاه محور در زمینه تولید ورقه ی ام دی اف ملامینه، با بیان این مطلب افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ایجاد کسب وکارهایی که منجر به اشتغال و فراهم آوردن فرصت های شغلی برای ساکنان مناطق محروم و کم تر توسعه یافته می شود، استقبال و حمایت می کند.

وی تصریح کرد: در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اعتقاد بر این است که کارهای کوچک و متوسط در زمینه اشتغال، بخشی از مشکلات کشور را حل می کند.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به طرح اشتغال زایی اجتماع محور آماده ی بهره برداری در شهر بومهن اظهار کرد: این طرح با سرمایه گذاری بنیاد برکت وابسته به این ستاد، زمینه ایجاد اشتغال را برای 13 نفر به طور مستقیم فراهم آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار در سال حمایت از کالای ایرانی

ایجاد اشتغال پایدار در سال حمایت از کالای ایرانی