مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 17:462019-01-19سياسي

مشکل اساسی کشور مسائل مدیریتی است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با اعضای جمنا کردستان گفت: باید حساب خود از افراد خارج از نظام را جدا کنیم و اختلاف نظرها در بین نیروهای داخل نظام را به زمینه ای برای تقویت نیروها و ارتقای مدیریت تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان با نگاه مادیگرایانه خویش همواره به توطئه افکنی علیه انقلاب اسلامی همت گماشته اند اما اهداف و آرمان های الهی انقلاب اسلامی تمامی توطئه های آنان را در این عرصه خنثی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در دیدار با اعضا جمنا استان کردستان اظهار کرد: خداوند در این دنیا زمینه های آزمایش را برای همه انسان ها فراهم می کند.

وی افزود: آزمایش های الهی همگی منشأ رشد و پیشرفت ما به شمار می آید و بدون شک کسب دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی ثمره مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان و سربلندی ملت ایران در آزمایش های الهی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در حال مبارزه با ما هستند و دشمنان قسم خورده هـیچگاه دست از توطئه افکنی بر نمی دارند.

حسینی شاهرودی افزود: دشمنان تا وقتی که مسلمانان از آیین اسلام دست برندارند و مطیع آنان نشوند به توطئه افکنی های خویش ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اساسی کشور مسائل مدیریتی است

مشکل اساسی کشور مسائل مدیریتی است