مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 16:502019-01-19پزشكي

مصدومیت 11 نفر در پیست اسکی کاکان یاسوج


مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از خدمات رسانی اورژانس استان به 25 نفر در پیست اسکی کاکان یاسوج خبر داد.

- جلال پوران فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: روز جمعه، 28 دی ماه 97 به علت سقوط از ارتفاع در پیست اسکی کاکان 11مصدوم ترومایی توسط اورژانس کاکان(بویراحمد) امدادرسانی و خدمات رسانی شد.

وی با بیان اینکه پرسنل اورژانس در سطح استان با ایثار و فداکاری در بیشتر مواقع از جان خود سرمایه می گذارند که جان هم وطنی را نجات دهند افزود: یک مورد از هموطنان عزیز در کوهستان که به صورت تفریحی رفته بودند و از ناحیه لگن و پا دچار آسیب شدید شده بود توسط پرسنل اورژانس کاکان بعداز از 45 دقیقه پیاده روی در کوهستان برف گیر کاکان و با کمک مردم توانستند فردی که دچار سقوط شده بود را نجات دهند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روز گذشته جمعه تصادف خودروی پراید وانت بار و نیسان یدک کش(جرثقیل) 5 مصدوم در پی داشت، خاطرنشان کرد: هر پنج مصدوم با وجود ترافیک شدید جاده کاکان به علت پیست اسکی توسط اورژانس کاکان خدمات رسانی و به بیمارستان انتقال داده شدند.

پورانفرد تصریح کرد: در این چند روزی که آسمان استان بارش برف را داشت در حوزه کاکان به بیش از 25 نفر از هم وطنان، مسافرین و گردشگران که به کاکان جهت تفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 11 نفر در پیست اسکی کاکان یاسوج

مصدومیت 11 نفر در پیست اسکی کاکان یاسوج