مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 16:462019-01-19فرهنگي

کدام سریال های تلویزیون در سال 97 پرمخاطب شدند؟


چهار دوره است که رسانه ملی جشنواره ای برای آثار برگزیده تلویزیونی خود در طی یک سال، برگزار کرده که هر ساله با حضور جمعی از مدیران، - پرمخاطب ترین سریال های تلویزیون در سال 97 را با نگاهی گذرا به این گزارش بیشتر بشناسید.

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو: چهار دوره است که رسانه ملی جشنواره ای برای آثار برگزیده تلویزیونی خود در طی یک سال، برگزار کرده که هر ساله با حضور جمعی از مدیران، برنامه سازان و هنرمندان، آثار منتخب در بخش های مختلف از جمله پویا نمایی، مسابقات تلویزیونی، مستند، برنامه های تاک شو، سریال، دوبلاژ و.

تقدیر می شود.

با توجه به اینکه تلویزیون در ساختار های مختلف تولیدات متنوعی دارد، جشنواره هایی از این دست همچون ویترینی، بهترین های سیما در طول یک سال را به مخاطبان معرفی می کنند.

به بهانه برگزاری پنجمین سال این جشنواره تلویزیونی نگاهی به پرمخاطب ترین سریال های تلویزیون در سال 97 انداختیم که در ادامه بخش اول آن را می خوانید.

شبکه یک پایتخت 5 قریب به شش سال است که 13 روز عیدمان را با پایتختی ها می گذرانیم.

پایتختی که می توان گفت نه تنها یک سریال بلکه جزیی از زندگی ما ایرانی ها شده است، گویی محسن تنابنده و سیروس مقدم خوب می دانند چه بسازند که مخاطب سخت پسند ایرانی را 50 دقیقه پای تلویزیون بنشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام سریال های تلویزیون در سال 97 پرمخاطب شدند؟

کدام سریال های تلویزیون در سال 97 پرمخاطب شدند؟