مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 16:312019-01-19بين الملل

اساتید کلاس آمریکاشناسی


سیدعباس عراقچی در سومین سالگرد اجرایی شدن برجام در توییتر یادآور شد که سومین سالگرد اجرای توافق هسته ای ایران است؛ توافقی که نشان داد آمریکا تا چه اندازه غیرقابل اعتماد و اتکاناپذیر است.

- 3سال پس از اجرای برجام،ظریف وعراقچی به ابعادجدیدی از سیاست ورزی آمریکا پی بردند سیدعباس عراقچی در سومین سالگرد اجرایی شدن برجام در توییتر یادآور شد که سومین سالگرد اجرای توافق هسته ای ایران است؛ توافقی که نشان داد آمریکا تا چه اندازه غیرقابل اعتماد و اتکاناپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرهیختگان نوشت: برجام شمع های سومین سالگرد اجرایی شدنش را هم در بیست وششمین روز دی ماه فوت کرد.

در این روز سیدعباس عراقچی، در توییتر یادآور شد که سومین سالگرد اجرای توافق هسته ای ایران است؛ توافقی که نشان داد آمریکا تا چه اندازه غیرقابل اعتماد و اتکاناپذیر است.

عراقچی در ادامه نوشته: یک رییس جمهور امضا می کند، دیگری خارج می شود! از رییس جمهور ترامپ ممنونیم که این (غیرقابل اعتماد بودن) را نشان داد.

شرم باد! توییتی که نشان می دهد گویی معاون وزیر امور خارجه کشورمان بعد از تجربه برجام با آمریکا و سابقه بدعهدی هایش آشنا شده و با روی کار آمدن رییس جمهور جدید، تازه به بی رنگی حنای آمریکا پی برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید کلاس آمریکاشناسی

اساتید کلاس آمریکاشناسی