مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 15:562019-01-19پزشكي

عملکرد جزیره ای در نظام سلامت ممکن نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت در اجلاس معاونان درمان دانشگاه های علوم پزشکی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری های غیرواگیر و حوادث جاده ای و با توجه به اینکه ما یک کشور بلاخیز هستیم و مسائلی مانند سیل و طوفان را .

- سرپرست وزارت بهداشت با بیان اینکه پزشک خانواده، نظام ارجاع، راهنماهای بالینی و پرونده الکترونیک سلامت و نظام پرداخت اجزای اصلی نظام سلامت هستند بر اجرای دقیق آنها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت در اجلاس معاونان درمان دانشگاه های علوم پزشکی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری های غیرواگیر و حوادث جاده ای و با توجه به اینکه ما یک کشور بلاخیز هستیم و مسائلی مانند سیل و طوفان را داریم باید به بسیاری از برنامه ها در این زمینه بپردازیم.

وی افزود: تنگاتنگی موضوع پیشگیری و درمان بحث جدی است و در وزارت بهداشت نخواهیم گذاشت که به شکل ایزوله و جزیره ای فعالیت صورت گیرد.

ادامه کار ما بدون ارتباط تنگاتنگ امکان ندارد، باید بتوانیم مشکلی از نظام سلامت را حل کنیم، بهداشت و درمان باید در کنار یکدیگر برنامه ریزی کنند و تکالیف به جای مانده از قوانین برنامه پنجم و برنامه ششم مانند پزشک خانواده و نظام ارجاع را اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد جزیره ای در نظام سلامت ممکن نیست

عملکرد جزیره ای در نظام سلامت ممکن نیست