مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 15:462019-01-19اقتصادي

خودروسازان به مرگ می گیرند تا مردم به تب راضی شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا علیزاده نائب رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از افزایش مکرر قیمت خودرو، - نائب رییس کمیسیون صنایع مجلس گفت: زمانی که از افزایش قیمت خودرو جلوگیری می شود خودروسازان با کاهش تولید، بازار را دچار التهاب کرده و مسئولان و مردم را به پذیرش اهداف خود وادار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا علیزاده نائب رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از افزایش مکرر قیمت خودرو، گفت: وظیفه قیمت گذاری خودرو های انحصاری بر عهده شورای رقابت است بنابراین مادامی که این شورا مجوز افزایش قیمت ندهد شرکت های خودروساز از نظر قانونی نمی توانند افزایش قیمتی داشته باشند.

خودروسازان با ترفند های خاص خواسته های خود را به مردم تحمیل می کندنماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی افزود: تجربه های گذشته نشان می دهد خودروسازان با ترفند های خاصی خواسته های خود را به مردم تحمیل می کند.

از آنجایی که بازار خودرو در ایران به صورت انحصاری در اختیار دو شرکت خودروسازی است این شرکت ها با کاهش تولید، تعادل عرضه و تقاضا در بازار را از بین می برند در نتیجه میان قیمت کارخانه و بازار فاصله زیادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان به مرگ می گیرند تا مردم به تب راضی شوند

خودروسازان به مرگ می گیرند تا مردم به تب راضی شوند