مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 15:412019-01-19سياسي

ردیف ها و تبصره های فاقد عملکرد از بودجه 98 حذف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی رستمیان عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس با اشاره به بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، - عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه 98 می گوید این کمیسیون مانع تکرار ردیف ها و تبصره هایی که فاقد عملکرد در سنوات گذشته بوده، می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی رستمیان عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس با اشاره به بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، گفت: اعضای کمیسیون هنوز برای عوارض خروج از کشور تصمیم گیری نکردند.

این درحالی است که هفته گذشته کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 موضوع عوارض خروج از کشور برای زائران تصمیم گیری کردند، به گفته محمدمهدی مفتح سخنگوی این کمیسیون مقرر شد عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات عالیات در سال آینده مطابق قانون سال 98 اخذ شود؛ زائران اربعین که 24 شهریور 98 تا 12 آبان از مرز های زمینی به کشور عراق می روند، از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف هستند.

چهارمین نشست خبری سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1398 دبیر کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 با اشاره به برخی ردیف ها و تبصره هایی بودجه سنوات گذشته که فاقد عملکرد بودند، بیان داشت: در گزارش نظارتی دیوان محاسبات کل کشور از عملکرد دولت در بودجه سال 97 مشخص شد ردیف ها و تبصره هایی از سال 93 تا سال 97 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیف ها و تبصره های فاقد عملکرد از بودجه 98 حذف می شود

ردیف ها و تبصره های فاقد عملکرد از بودجه 98 حذف می شود