مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 15:362019-01-19حوادث

میوه فروش سارق بود/ کلاهبرداری میلیاردی از 70 نفر در بلوار ابوذر


رییس پلیس فتا تهران بزرگ، راز تبهکاری و سرقت یک باندحرفه ای را فاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، اوایل آبان سال جاری پرونده های مشابه ای به اداره پلیس فتا تهران گزارش شد که نشان از برداشت پول از حساب چند زن و مرد داشت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس فتا تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و در همان تجسس های ابتدایی در برابر 70 زن و مرد که اهل یک منطقه در بلوار ابوذر، خیابان بهشتی بودند قرار گرفتند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که از حساب همه 70 زن و مرد بدون اینکه کارت شان را در اختیار دیگری قرار دهند پول برداشت شده است.

براین اساس تجسس های کارشناسان پلیس فتا تهران کلید زده شد و ماموران در کاوش های پلیسی پی بردند که همه طعمه ها از یک مغازه میوه فروشی خرید کرده اند و پس از خرید، حساب آنها خالی شده است.

همین کافی بود تا ماموران برای دستگیری مرد میوه فروش وارد عمل شوند اما وقتی برای دستگیری وی وارد عمل شدند مشخص شد این مرد بدون اطلاع قبلی با صاحب مغازه ناپدید شده و دیگر مغازه را باز نکرده است.

ماموران در این مرحله به سراغ صاحب مغازه رفتند که در بازجویی ها مشخص شد این مرد مغازه اش را به مرد میوه فروش که ایرج نام دارد اجاره داده اما وی پس از چند ماه ناگهان مغازه را رها کرده و ناپدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه فروش سارق بود/ کلاهبرداری میلیاردی از 70 نفر در بلوار ابوذر

میوه فروش سارق بود/ کلاهبرداری میلیاردی از 70 نفر در بلوار ابوذر