مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 15:312019-01-19اجتماعي

پروژه «بازی و یادگیری» در مدارس اختیاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک مسؤولان، کارشناسان، رابطان استانی و معاونت آموزش ابتدایی در پروژه بازی و یادگیری اظهار کرد: - وزیر آموزش و پرورش درباره پروژه بازی و یادگیری گفت: این طرح باید کاملاً به صورت اختیاری و با درخواست مدیر مدرسه اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک مسؤولان، کارشناسان، رابطان استانی و معاونت آموزش ابتدایی در پروژه بازی و یادگیری اظهار کرد: امروز آغاز یک حرکت مبارک در نظام تعلیم و تربیت است؛ هرچند ممکن است فعلاً انعکاس لازمه را نداشته باشد اما سرآغاز یک تحول خوب و زیباست.

وی با تشکر از متصدیان این طرح ادامه داد: مدارس چنان که باید از نشاط و سرزندگی و اشتیاقی که شرط لازم برای یادگیری است بی بهره هستند و بعضاً به یک محیط خشک و خشن تبدیل شده اند که دائماً تمایلات بچه ها در رقابت های ایجادشده، سرکوب می شوند و از میان جمع، یک نفر مدال پیروزی به گردن می اندازد و او نیز خودش در رقابتی دیگر سرکوب می شود.

بطحایی از ضرورت شاداب سازی مدارس خبر داد و تصریح کرد: فاصله ای که بین ما و کشورهای توسعه یافته وجود دارد ناشی از عدم تغییر روش های یادگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه «بازی و یادگیری» در مدارس اختیاری است

پروژه «بازی و یادگیری» در مدارس اختیاری است