مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 15:202019-01-19حوادث

آتش سوزی ساختمان هفت طبقه در قم


سخنگوی آتش نشانی با تاکید بر عدم رعایت فرهنگ ایمنی در آپارتمان ها از مهار آتش سوزی در ساختمان هفت طبقه در خیابان آزادگان خبر داد.

- کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در ارتباط با آتش سوزی ساختمان هفت طبقه در خیابان آزادگان گفت: ساعت 7 و 16 دقیقه صبح امروز به مرکز تماس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اعلام حریق صورت گرفت.

نیروهای عملیاتی از ایستگاه 21 از میدان هفتادودوتن، ایستگاه یک از خیابان نواب، ایستگاه 15 از خیابان خاکفرج و ایستگاه هفت واحد نجات برای مهار حریق و امداد رسانی به سرعت به محل آتش سوزی اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی با اشاره به این که حضور به موقع تیم های عملیاتی آتش نشانی و واحد نردبان موجب مهار آتش سوزی در این ساختمان هفت طبقه شد، تصریح کرد: در طبقه منفی 1 (پارکینگ) یک خودرو طعمه حریق شده و آتش سوزی صورت گرفته و از طریق سرویس راه پله دود به طبقات بالا سرایت کرده است و ساکنین محبوس شده بودند.

وی افزود: با سرعت عمل تیم های عملیاتی آتش نشانی تمام ساکنین آپارتمان از طریق بالابر و راه پله به کمک ماسک های تنفسی از محل حادثه خارج شدند و دچار مصدومیت نشدند و دو نفر از بچه های تیم عملیاتی آتش نشانی که ماسک های تنفسی خود را برای نجات کودکان در اختیار آن ها قرار دادند، دچار دود زدگی شدند که به کمک اورژانس در محل اقدامات پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی ساختمان هفت طبقه در قم

آتش سوزی ساختمان هفت طبقه در قم