مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 14:512019-01-19سياسي

نقش استقرار عدالت اجتماعی بر دلبستگی مردم به ارزش های اسلامی و انقلابی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: زمانی که مردم می بینند در جامعه عدالت اجتماعی استقرار پیدا کرده است، دلبستگی آن ها به ارزش های اسلامی و انقلابی افزایش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید رضا عاملی ظهر امروز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: این شورا وظیفه سیاست گذاری در زمینه علمی و فرهنگی در کشور را بر عهده دارد و باید شورا این کار را تا مرحله اجرا دنبال کند.

وی ادامه داد: عوامل بیرونی دارای نقش آفرینی در بخش فرهنگ کشورمان هستند و برنامه ریزی کردن در بخش فرهنگی کار سختی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: این شورا در دوره قبلی سندهای زیادی را تدوین کرد و برخی از این سندها اجرایی شدند، اما برخی دیگر از این سندها هم نیمه کاره هستند یا هنوز ابلاغ نشدند.

عاملی استقرار عدالت اجتماعی را دارای آثار فرهنگی دانست و تصریح کرد: زمانی که مردم می بینند در جامعه عدالت اجتماعی استقرار پیدا کرده است، دلبستگی آن ها به ارزش های اسلامی و انقلابی افزایش پیدا می کند.

وی ادامه داد: آیت الله مکارم شیرازی از مجموعه افکار منسجم در آثار خود برخوردار است و راهنمایی های این مرجع تقلید به سیاست گذاران بخش فرهنگ کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش استقرار عدالت اجتماعی بر دلبستگی مردم به ارزش های اسلامی و انقلابی

نقش استقرار عدالت اجتماعی بر دلبستگی مردم به ارزش های اسلامی و انقلابی