مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 14:412019-01-19اقتصادي

محل سکونت افراد با راه اندازی آدرس قانونی مشخص می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن جوادی صادق با اشاره به اینکه تهران و اصفهان در مقایسه با بقیه شهر های کشور وضعیت بهتری برای اجرای پروژه GNAF برخوردار هستند، - مدیرکل شرکت ملی پست ایران با اشاره به اینکه در برخی از استان ها تعداد ساختمان های بدون پلاک ثبتی به 100 درصد می رسد، گفت: بیشتر از 50 درصد ساختمان های کشور پلاک ندارند و این مشکلی در استاندارد سازی نشانی در پروژه GNAF است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن جوادی صادق با اشاره به اینکه تهران و اصفهان در مقایسه با بقیه شهر های کشور وضعیت بهتری برای اجرای پروژه GNAF برخوردار هستند، گفت: در کشور بیش از 28 میلیون ساختمان داریم که همکاران ما از آن ها فهرست برداری کرده اند، اما در واقعیت 16 میلیون ساختمان بدون پلاک ثبتی داریم که اجرای پروژه GNAF را با کندی روبرو می کند.

وی افزود: در شرکت ملی پست ایران ساختار بانک اطلاعاتی استاندارد مبتنی بر کدپستی را داریم که الگوی استاندارد مختص به ایران در دنیا است و دیتا بیس (اطلاعات پایه) آن را هم داریم، اما با تمام این اشکالات ما متوقف نشده و منتظر سازمان نقشه برداری نماندیم.

جوادی صادق با اشاره به اینکه دو سال پیش پس از ارتباط با سازمان نقشه برداری متوجه شدیم که سازمان نقشه برداری و سازمان جغرافیایی نقشه پارسل تولید نمی کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل سکونت افراد با راه اندازی آدرس قانونی مشخص می شود

محل سکونت افراد با راه اندازی آدرس قانونی مشخص می شود